Waardering over Vos, P.J.E., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

8.2

Ik kan redelijk makkelijk een afspraak maken maar de wachttijd is af en toe wat hoog. Dr. Vos is goed bereikbaar. Ze is heel serieus in het onderzoek wat ze doet. Ze geeft duidelijk aan wat ze gaat doen en waarom. Als ik vragen heb, luistert de specialist goed. Dit kan ik merken aan de reactie, namelijk het ondernemen van actie. In mijn geval was het stellen van de diagnose erg lastig, maar ze heeft alles uit de kast getrokken om er toch achter te komen. De attentie van de medewerkers was echt optimaal. Bij een behandeling was er een risico om auto te rijden, dus er moest iemand bij zijn. Mijn telefoon was leeg, en toen heeft ze met eigen telefoon gebeld om het te regelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vos, P.J.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.