Waardering over Westeinde, S.C. van 't, Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 30 april 2019

9.9
  • Longfibrose
  • Longziekten en tuberculose

Werkelijk een geweldige arts. Overlegt met de reumatoloog en ErasmusMC. Doortastend opgetreden, ruim 2 jaar geleden samen met de reumatoloog en Erasmus de juiste diagnose gesteld. Zeldzame vorm van longfibrose . Ik word goed onder controle gehouden, bovendien neemt zij de tijd om m’n vrouw en mij alles goed uit te leggen. Daarnaast is zij zeer vriendelijk. Ik heb het gevoel in goede handen te zijn!

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn om te lezen dat u het gevoel heeft in goede handen te zijn bij deze arts en zijn team. Wij waarderen het zeer als mensen hun ervaringen kenbaar maken hier op ZorgkaartNederland. Bedankt daarvoor. Hartelijk dank, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westeinde, S.C. van 't? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.