Waardering over Abraham, S., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 9 september 2011

Mevrouw Abraham (Schlotzhauer) heeft mij zeer goed geinformeerd wat ze precies ging doen. Het was een vervelend onderzoek dat ik moest ondergaan, maar zij en de assistente bleven zeer bemoedigend tegen me praten en dat hielp enorm. Ook gaf dokter Abraham tijdens het onderzoek aan wat ze ging doen en hoe lang dit zou duren. Na afloop liet ze me de foto's zien en legde ze me uit wat daarop te zien was en ik kreeg direct de brief voor de huisarts mee. Sneller kan niet!. Ik werd ook op tijd geholpen en het op zich vervelende onderzoek duurde niet langer dan noodzakelijk. Een zeer deskundige arts dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abraham, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.