Waardering over Balkom, B.P.J. van, Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 2 november 2018

• Darmkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Dr. van Balkom heeft een zeer open houding naar patiënt, is altijd alert en geduldig als je vragen hebt en geeft je een duidelijk antwoord. Mocht het dan nog niet duidelijk zijn, dan probeert hij op andere manieren inzicht te geven.Zijn grootste pluspunten vind ik zijn luisterend oor en dan zeker nog de vaardigheid om "tussen mijn regels door" te lezen.Ook wanneer het gesprek emotioneel wordt blijft hij geduldig en geeft je de rust weer terug, zodat je ook weer met een veilig gevoel de wachtkamer kunt verlaten en veilig naar huis kunt rijden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Erg fijn dat u deze zeer positieve ervaring met ons deelt. Dank hiervoor. Ik stuur uw reactie door naar Dr. van Balkom. Ik wens u alle goeds toe.

Inge, afd. communicatie & relaties Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Balkom, B.P.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.