Waardering over Boer, W.A. de, Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 19 november 2016

• Crohn en colitis ulcerosa
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Een endoscopie zal niet zo snel op mijn bucket list terecht komen, maar als het dan toch moet, dan bij dr. de Boer. Ik ben een enorme bangerik en dr. de Boer heeft ervoor gezorgd dat ik nu 1) niet meer bang ben om naar het ziekenhuis te komen voor een afspraak 2) niet meer bang ben om bloed te prikken en 3) niet meer bang ben voor een onderzoek. Hij neemt de tijd voor je, luistert heel aandachtig, neemt je serieus en is aardig. Hij legt ook alles goed uit en hij is erg kundig. Ik ga voortaan zonder angst naar het ziekenhuis toe. Ik heb nog nooit zo'n fijne darm arts gehad. (heb erg negatieve ervaringen in het LUMC) Ik nam altijd iemand mee naar een afspraak om me te begeleiden (ik ben nou eenmaal een schijtluis). Maar bij dr. de Boer hoeft dat niet meer. Ik voel me 100% veilig bij dr. de Boer. Heel hartelijk bedankt hiervoor! Een dik verdiende 10. En veel goeds toegewenst voor hem en zijn hele team.

Reactie van/namens Boer, W.A. de

Beste mijnheer/mevrouw,

Fijn dat dokter de Boer u zo goed heeft kunnen helpen! Ik ga uw beoordeling dan ook meteen naar hem doorsturen. Bedankt voor uw positieve reactie en veel sterkte toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Paulien Boot
Medewerker Communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, W.A. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.