Waardering over Boer, W.A. de, Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 8 september 2018

8.3
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Ongetwijfeld is deze dokter een zeer kundig arts, maar in menselijkheid schoot er toch wel wat te kort. Bij de uitleg over het darmonderzoek werd een standaard verhaaltje afgeraffeld.  Dit was volledig eenrichtingsverkeer. Op het feit dat ik op dat moment met een zeer pijnlijke niersteen liep werd alleen gereageerd met dat ik moest stoppen met de pijnstillers ivm met de bloedverdunning van dit middel. Dat klopt op zich, maar meedenken over een oplossing gebeurde niet.Bij het onderzoek leek het roesje niet te werken. Ik heb verschrikkelijke pijn gehad en een behoorlijk lange tijd. Toen het het daar over had na afloop van het onderzoek werd alleen gezegd dat een roesje soms wel werkt en soms niet. De pijn is nog lang gebleven daarna.  In de 'uitslaapkamer' wist ik niet hoe ik moest liggen van de pijn. Ik ben met moeite naar huis vertrokken, heb fikse pijnstiller ingenomen en ben gaan slapen. Toen ik de week erna werd gebeld door de dokter viel mij op dat dit op eenzelfde ongeïnteresseerde wijze ging. Toen ik nogmaals over de pijn begon werd daar weer niet op ingegaan. Ik weet niet of ik het onderzoek over 3 jaar nog wel aanga, op dit moment denk ik van niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, W.A. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.