Waardering over Bolwerk, C.J.M., Overige kliniek PoliDirect Tilburg - Tilburg op 19 december 2017

Na het  bevolkingsonderzoekdarmkanker, heb ik PoliDirect uitgekozen, voor het vervolgtraject. Mede omdat ik er heel snel terecht kon en redelijk kort bij mijn woonplaats. Het intake gesprek verliep uitermate informatief, in duidelijke en begrijpelijke taal er word met je meegedacht en naar je geluisterd. . Dit was al een hele geruststelling en goede voorbereiding op het darm onderzoek ( coloscopie ). Dit onderzoek zelf  is super verlopen, vriendelijke mensen die je behandelen en begeleiden. Compliment voor Dr. Bolwerk. Hij komt heel kundig over en is het ook. Tijdens het onderzoek krijg je goede uitleg. En eenmaal thuis word er nog geïnformeerd hoe het met je gaat. Helemaal top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bolwerk, C.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.