Waardering over Dekeyser, M.A.M., Ziekenhuis Beatrixziekenhuis, locatie Gorinchem - Gorinchem op 2 augustus 2012

3.2

Deze arts heeft mij zonder roesje een coloscopie gegeven met de afspraak dat als het pijn zou gaan doen, ik een roesje zou gaan krijgen. Toen ik lag te gillen van de pijn, werd ik betuttelend aangesproken dat ik daarmee moest ophouden anders stopte hij de behandeling en moest ik een andere keer opnieuw. Daarna duwde hij gewoon door met alle pijn vandien. Daarna heeft hij me niet meer aangekeken, laat staan enige zorg. Gaf me geen blik meer waardig. Op de vraag of ik toen een roesje mocht omdat ik het niet meer trok, zei hij dat het nou te laat was. Na een klacht heeft hij alles weggewuift en gezegd dat hij me meerdere malen een roesje heeft aangeboden en dat ik die pertinent weigerde. Dat is dus ronduit gelogen. De klacht gaat nog voorgelegd worden aan de klachtencommissie en ik hoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken. Een ernstige afrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dekeyser, M.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.