Waardering over Dieren-de Roo, J.M. van, Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek - Amsterdam op 15 november 2016

• Maagkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Bij mij werd maagkanker ontdekt. Mijn eigen huis arts verwees mij naar het ziekenhuis in Tilburg hier werd ik vervelend ontvangen. Ik heb zelf contact opgenomen met Antoni van Leeuwenhoek Kanker instituut heb gekozen om hier behandeld te worden na dat ik een super goed en fijn gesprek heb gehad met dokter van Dieren. Dokter van Dieren is een super vriendelijke arts die luistert naar patiënt, geeft patiënt alle aandacht en leeft met patiënt mee. Ik ben genezen van maag kanker dankzij dokter van Dieren zonder haar was ik er niet meer. Zij is een goed voorbeeld voor veel dokters die toch het stukje inleven en luisteren missen in hun omgang met patiënten. Na mijn operatie kwam ze meerdere malen bij mij kijken en gaf me steun en vertrouwen wat ik nodig had op dat moment en nu nog steeds is ze der voor me ! echt een topper !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dieren-de Roo, J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.