Waardering over Erpecum, K.J. van, Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 11 juni 2015

1.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Mijn specialist had me doorverwezen naar spoeddienst voor een scan. Hij ging dezelfde onderzoeken uitvoeren die al waren uitgevoerd. Wilde de scan niet uit laten voeren en me naar huis sturen met 8 paracetamol. Terwijl ik binnen kwam met 8 paracetamol, diclofenac en tramadol. Ik verging ondanks deze middelen van de pijn. Hij bleek zich dus niet verdiept te hebben in mijn gegevens. Hij luisterde niet naar wat ik zei. Het vreemdste is nog dat hij me verbood om nog een afspraak te maken met de specialist van het umc waardoor ik doorgestuurd was. Gelukkig belde die specialist me een paar dagen later zelf om te vragen hoe het ging en maakte zelf een controle afspraak met me. Dus ben nu wel in goede handen! Bij een collega van hem in het umc!

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

Wij adviseren u om uw negatieve ervaring met uw arts te bespreken. Wilt u dit liever niet, dan kunt u uw ervaring ook bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Zij zijn te bereiken via 088 - 7556208.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Zorgcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Erpecum, K.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.