Maag-Darm-Leverarts Hazel, S.J. van den

Maag-Darm-Leverarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

12 resultaten voor je selectie:

8 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer adequate zorg die mijn leven heeft gered. Echt geweldig.

9.8
Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk

15 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Betrof vervolgonderzoek/behandeling na deelname aan bevolkingsonderzoek darmkanker. Het hele traject, van intakegesprek tot nazorg heb ik als zeer zorgvuldig en positief ervaren. Deze positieve...

20 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een enorme teleurstelling, los van het niet serieus genomen worden ontving ik ook geen enkele informatie en werd ik al snel weggestuurd.

Reactie van/namens Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem

Beste meneer, mevrouw, We vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te...
3.0

3 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

zoals uit de waardering blijkt zijn met ervaringen met de heer van den Hazel als zeer positief ervaren.

7 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met dr van de Hazel is zeer positief. Ook vind ik het een kundige arts die ook altijd goed overlegt en luisterd naar zijn patiënt.

8.8
Ziekenhuis Streekziekenhuis Koningin Beatrix, locatie Winterswijk - Winterswijk

31 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr van den Hazel gaat naast het ziektebeeld ook in op het psycho sociale aspect van een aandoening. Kundig en begripvol.

8.7

3 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Rustig, goede uitleg, en heeft tijd om vragen te beantwoorden.

11 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Bekwame, vriendelijke en betrokken arts die de tijd neemt zaken uit te leggen en afspraken nakomt.Werkt samen in team professionals die elkaars mening of visie respecteren.

9.8

9 juni 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling is prima. Gelieve wel bij slecht nieuws gesprek mondeling en niet telefonisch te informeren.dit is goed uitgesproken en excuses aanvaard

28 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter vd Hazel straalt rust uit, geeft ruimte voor vragen. Geeft een duidelijke uitleg en voorstel tot behandelplan. Is vriendelijk en respectvol .

8.7

23 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

duidelijke uitleg van arts, neemt de tijd en luistert goed en legt duidelijk uit waar de behandeling uit bestaat. Arts doet er alles aan om uit te zoeken wat de oorzaak is.

8.2

8 augustus 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. van den Hazel geeft tegenstrijdige berichten. Mijn moeder heeft op basis van een ct-scan + maagdarmonderzoek in 1e instantie de boodschap van dr. van den Hazel gekregen dat haar kanker operabel...

7.0