Waardering over Hoff, B.W.M. van 't, Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam op 22 november 2017

4.7
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

We kwamen voor de uitslag van een MRI scan van de bovenbuik. Echter heeft meneer alleen de lever beoordeeld. Meneer Hoff kwam zeer arrogant over. Het leek alsof hij haast had. Vragen werden ontweken of de grond in geboord. Uiteindelijk was de uitslag die we kregen positief, maar de klachten nog steeds aanwezig, zonder enig idee wat de oorzaak is, aangezien alleen de lever bekeken is en niet de rest van de buik zoals op de afspraak stond vermeld.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Vlietland - Schiedam

Wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft. Wij zouden u graag de gelegenheid bieden uw ervaring persoonlijk te bespreken met onze cliëntvertrouwenspersoon. Dit geeft u wellicht meer duidelijkheid over het verloop van de zorg. U kunt onze cliëntvertrouwenspersoon bereiken via telefoonnummer 010 - 893 5442.

Met vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoff, B.W.M. van 't? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.