Waardering over Kloek, J.J., Ziekenhuis Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 22 oktober 2018

1.0
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Ik heb prikkelbare darm syndroom en functionele dyspepsie. Waardoor ik vaak heel erg pijn had in mijn maag en buik. Toen ik bij hem kwam nam hij me niet serieus, zat vaak te grijnzen en zei kom maar weer terug als het erger word. Ik had echt het idee dat hij dacht mooi heb weer geld verdient. Terwijl ik daar juist kwam omdat het soms ondragelijk was. Hij schreef me ook een laxeermiddel voor voor dagelijks gebruik op de lange termijn. Toen ik vroeg krijg ik daar geen luie darmen van en word ik er niet afhankelijk van was dat niet zo volgens hem. Om vervolgens van verschillende artsen te horen dat ik er gelijk mee moest stoppen omdat ik anders nooit meer zonder kon en dus nog verder van huis was. Die laxeer middel werd alleen voor langere tijd  gegeven aan bejaarde mensen die niet meer lang te leven hebben en het dus ook niet erg is als ze er afhankelijk van worden. Hij wist niet wat hij met me aan moest. Maar in plaats van dat hij het eerlijk zei en een voorstel deed voor een second oppinion. Ging die dus grijnzen en liet me eigenlijk met nog meer frustratie zitten. Ik heb door deze arts weinig vertrouwen  meer in de artsen in het Reinier de Graaf. Ze zouden een soort vragenlijst moeten mee geven als mensen klaar zijn met de behandeling of tussendoor zodat ze kunnen kijken of mensen wel tevreden zijn. Gelukkig heb ik nu wel een goede arts gevonden in het Maastadziekenhuis in Rotterdam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kloek, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.