Waardering over Kolkman, J.J., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 10 juni 2017

4.7
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Komt erg kundig en joviaal over. Toen de medicijnen hun werk niet deden liet hij patiënt stikken. Kregen via telefoon nog een grote mond dat hij ons niet verder kon helpen en dat dit al via de mail meegedeeld was! Secretaresse had vergeten te mailen...dus wij wisten dit niet. Hij gedroeg zich erg arrogant. Gaf ook aan dat hij patiënt vanwege de grote afstand niet kon behandelen. Terwijl wij zelf vanwege de afstand in een hotel zaten. Sloeg echt nergens op. Hij hoefde niet heen en weer te rijden. Patiënt is inmiddels overleden.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Beste,

Bedankt voor uw feedback. Uit uw beoordeling blijkt duidelijk uw ontevredenheid. Ik ga uw (anonieme) beoordeling intern onder de aandacht brengen.

Als u hierover nog nader met ons in contact wilt komen, kunt u contact opnemen met ons Patienten Service Centrum via patientenservicecentrum@mst.nl of 053-4872045.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kolkman, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.