Waardering over Masclee, A.A.M., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 15 juni 2012

2.5

Op advies van mijn huidige specialist ben ik voor een secound opion naar het team verwezen van Prof.dr. Masclee. Om te kijken of hij niks over het hoofd had gezien! 1. afspraken maken: Te lange wachttijd ( er zat spoed achter). Lange wachttijd tot aan de opname. 2. medewerkers: Hadden te druk op de verpleegafdeling waardoor er weinig tijd hadden op te luisteren. 2a Medewerkers endoscopie en specialist behandelde mij respectloos bij een gastroendoscopionderzoek ! Van tevoren duidelijk aangegeven hoe het wel kan. Woorden schieten te kort wat er toen fout ging! Geen excuus werd ervoor gemaakt 3. Bij een andere onderzoek/ evaluatie gingen er dingen ook fout. ( Wat ze ook naderhand wel hebben toegegeven. maar geen excuus) 3a Totaal geen goed gesprek voor de opname en tijdens de opname over mijn klachten! 4. Vooral het luisteren en negeren en heel duidelijk laten merken waarom ik bij een topspecialist ben weggegaan en kreeg de kans er niet voor om het uit leggen waarom ik voor second opinion samen met mijn specialist hiervoor heb gekozen! En waarom ik eigenlijk wel ben weg gegaan bij mij specialist daar werd ik heel duidelijk opgewezen. 5. Mijn klachten zijn best wel complex. En ik had hiervoor een verslagje gemaakt dat werd dan ook totaal genegeerd en niet gelezen. Dit werd heel duidelijk naar mij gemaakt. 6. Wat betreft de accomodatie dat was voornamelijk de verpleegafdeling. Daar werd slecht schoon gehouden. Wederom: Het belangrijkste was vooral het niet luisteren!! Het negeren van het verslagje of vragen hierop!! Vooral de respectloze behandeling!! Met geen woorden te beschrijven. Ik vind het belangrijk ook al is het second opinion dat je met respect wordt behandeld. Ze waren verbaasd dat ik ook terug ging naar de specialist die mij verwijs naar het team van Prof.dr. Masclee!! Ik heb er ook spijt van dat deze waardering niet veel eerder heb geplaatst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Masclee, A.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.