Waardering over Oosterbosch, L.A.M., Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 31 juli 2018

1.9
  • Interne geneeskunde

Drie keer bloedafname één maal  daags, om de HB waarde te bepalen.Vrijdags 6.3.  Zaterdag 5.8  zondag ? Ik vraag de dokter om 12uur op jet moment dat hij zegt u mag naar huis, zondag dus! Wat is de HB waarde vandaag?  Dat kon hij niet vertellen, daar had hij niet Nasr gekeken! Hij kon wel vertellen dat alles in orde was, ik maakte zelf HB aan, ja natuurlijk als het van vrijdag op zaterdag daalt! We zijn nu 4 weken verder en voor de tweede keer na die zondag een nieuwe opname, en voor de tweede keer twee zakken bloed want HB waarde weer 4.9. 5.0 is de ondergrens! Ik ben heel erg terleurgesteld in deze arts, hier wil ik het bij laten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oosterbosch, L.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.