Waardering over Oosterbosch, L.A.M., Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 19 oktober 2019

• N.v.t.

1.7
  • Prikkelbare darm
  • Interne geneeskunde

Ik ben totaal niet gehoord en niet serieus genomen. Na uitleg van mijn hevige pijnklachten kreeg ik te horen dat ik het maar moest accepteren. Mee denken aan een oplossing voor mij persoonlijk was totaal niet op maat. Er werd een Fodmapdieet geadviseerd die ik al heb gedaan en dit ook zei. Plus een boodschappentas laxeerspul mee. Wat een desillusie. Wat ik aan de pijn kon doen, dat wist hij niet..maar veel bewegen. Dat doe ik al en zei dat ook. Hij las het hele scherm voor van de huisarts. Geen nieuws voor mij. Ik heb er echt helemaal niks aan gehad. Helaas zeg ik er bij een zinloze exercitie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oosterbosch, L.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.