Waardering over Peek-Kuijt, N.M.S., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 24 november 2018

• Crohn en colitis ulcerosa
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Ik ben al ruim 35 jaar bekend met de ziekte van Crohn. Voelde me gedurende 2017 in toenemende mate vermoeid en lusteloos maar had geen pijnklachten of andere klachten die in verband konden staan met Crohn. Uiteindelijk kwam ik begin 2018 bij dr. Peek. Dr. Peek handelde vrij doortastend en liet een aantal onderzoeken doen. Conclusie was dat er een behoorlijk stuk van de dunne darm door litteken weefsel was vernauwd. Ook dit was een uitvloeisel van Crohn. Na een gecompliceerde operatie begin oktober 2018 is het stuk darm verwijdert. Dankzij de aanpak van dr. Peek, zie ik mijn herstel met optimisme tegemoet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peek-Kuijt, N.M.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.