Waardering over Vu, M.K., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 5 februari 2013

Ik kwam voor een onderzoek van de maag. Dr Vu vond een verdikking in de twaalfvingerige darm, die goedaardig bleek te zijn. Ze wilde echter ook in de rest van de darmen kijken omdat ze geconstateerd had dat ik bloedarmoede had. Tijdens dat onderzoek bleek dat er een tumor in de dikke darm zat, die vlgs dr Vu kwaadaardig was. Meteen werd een afspraak gemaakt voor een scan en een longfoto, zodat het beeld compleet was. Conclusie op donderdag darmkanker, maar geen uitzaaingen. De maandag daarop, vandaag dus afspraak bij de chirurg en eind van de maand word ik geopereerd. Geweldige behandeling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vu, M.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.