Waardering over Waaij, L.A. van der, Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 7 augustus 2012

4.0

In december ben ik voor een endo-echo verwezen naar deze arts. Na het onderzoek, waarbij mijn man er nadien niet eens bijgeroepen werd, gaf hij mij de diagnose chronische pancreatitis. Hij heeft de gehele alvleesklier nagekeken. Zijn conclusie werd aangevuld met: geen maligniteit. Drie dagen later concludeerde de radioloog dat ik wel degelijk een stop in de ductus-pancreaticus had (dus wel een tumor). Na een half jaar heb ik te horen gekregen dat ik een tumor van 3.5 cm in de alvleesklierkop heb met doorgroei in de belangrijke vaten. Ben niet meer te genezen, 52 jaar oud. Deze tumor zat er in december ook al maar dat heeft deze arts dus niet gezien met alle gevolgen van dien.

Reactie van/namens Waaij, L.A. van der

geplaatst op 7 september 2012

Uw bezoek aan ons ziekenhuis is anders verlopen dan u had verwacht of gewenst. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met onze ombudsfunctionaris, tel. (050) 524 5035 of t.van.ruiten@mzh.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waaij, L.A. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.