Waardering over Wolters, H.J., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 21 november 2012

3.3

Ik ben niet te spreken over de heer Wolters. Hij luistert slecht, komt zeer arrogant over en hij lijkt het vooral zelf beter te weten. Hij staat niet open voor eigen inbreng, alles verloopt volgens zijn protocol en zijn manier van gespreksvoering. Verder heb ik niet het idee dat de relatie patient -> zorgverlener ook maar enigszins verbeterd is in die 5 maanden tijd. Elke afspraak leek weer los te staan van de vorige afspraak. Het laatste gesprek werd ik zelfs met een sarcastische uitsmijter ‘heb je wel pijn eigenlijk?’ naar huis gestuurd en bestempelt als uitbehandeld en aansteller. Ik ben 23 jaar en moet volgens hem aan de antidepressiva om met de maagklachten om leren te gaan. Een alternatief is hypnotherapie... Hij is overduidelijk van mening dat ik me aanstel en kennelijk puur voor de lol 5 maanden lang naar het ziekenhuis kom. Tijd voor een second opinion.

Reactie van/namens Wolters, H.J.

Uw bezoek aan ons ziekenhuis is anders verlopen dan u had verwacht of gewenst. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met onze ombudsfunctionaris, tel. (050) 524 5035 of t.van.ruiten@mzh.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wolters, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.