Mondhygiënist Hermsen, S.E.A.

Mondhygiënist

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

5 resultaten voor je selectie:

Tandartsenpraktijk De Tandarts, kliniek voor tandheelkunde en implantologie - Raamsdonksveer

11 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Professioneel en met persoonlijke benadering. Ga met een goed gevoel de behandeling in en uit.

3 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkster is erg zorgvuldig, vrolijk en vriendelijk. Ze geeft ruim voldoende informatie en geeft ook veel aandacht aan preventie.

8.3

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Prima oog voor de patiënt. Alle handelingen werden prima uitgelegd. Zowel behandeling als aandacht voor de patiënt is zeer goed.

15 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zéér tevreden over de orthodontische behandeling door Sanne Hermsen. Ze is vakkundig, vriendelijk en legt alles heel goed uit. Vragen beantwoordt ze goed en begrijpelijk. Vooraf heb ik een...

3 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Een nette hygiënisch ogend tandheelkunde praktijk. Waar mijn zoon zijn beugel is gezet door vriendelijke en geduldige medewerkers .

8.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 4 waarderingen.