9.7

Mondhygiënist

GeslachtVrouw

Er zijn 87 waarderingen.

19 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Elke keer weer een prettig gevoel als ik door Nevin behandeld word. Ook leer ik altijd wel weer iets nieuws door de uitgebreide kennis die Nevin heeft van haar vak. Een echte aanrader!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Wauw! Wat een ontzettend mooi compliment voor Nevin. We gaan dit aan haar doorgeven. Bedankt namens het hele team van Mondzorg024.

9 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede behandeling. Vriendelijk, informatief. Stipt en nauwkeurig.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Bedankt voor deze fijne waardering! We zijn blij dat de zorg van onze mondhygiëniste goed bevalt. Met vriendelijke groet, namens...

1 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ik ben altijd klant geweest op de studentenafdeling van het Radboudziekenhuis te Nijmegen en nu voor het eerst bij Nevin en heb dat als zeer prettig ervaren. Ik heb geen verbeterpunten.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wat fijn om dit te lezen! Dat zien we als een groot compliment. Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

16 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede uitleg. Terug naar de basis van het reinigen en poetsen. Iets wat me al lang bij de tandarts niet meer is uitgelegd. Heel erg fijn.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Dat is nog eens fijn om te lezen! Bedankt voor deze mooie waardering. Namens team Mondzorg024

10 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg tevreden over de duidelijke uitleg en de daarop volgende behandeling . Het meest ben ik te spreken over de resultaat ,precies zoals ze had voorspeld .

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wat een ontzettend mooie waardering voor onze mondhygiëniste! Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

• 9.7

31 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverlenging als heel prettiger ervaren, de zorgverlener neemt de tijd voor je en voert zijn werkzaamheden vakkundig uit. De zorgverlener geeft je duidelijk informatie.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Bedankt voor deze positieve reactie! Namens het team van Mondzorg024, met vriendelijke groet.

27 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede informatie en uitleg over het onderhoud van de tanden. Aangename omgang met de Patient. De behandeling gaat snel en efficient.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Dit soort waarderingen ontvangen we altijd met veel plezier. Ontzettend bedankt. Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

17 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nevin maakt op indrukwekkende wijze een verschil in aanpak van mijn tandvleesproblemen. Als 29 jarige had ik extreem veel last van deze problemen in vergelijking met leeftijdsgenoten, waar Nevin mij...

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent dankzij de aanpak van Nevin. Bedankt voor het achterlaten van deze waardering! Met...

14 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

İk kwam met forse tandvleesproblemen binnen en binnen een half jaar is het opgelost, met nieuwe poetsinstructies!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wauw, dat is ongeveer het mooiste compliment dat je als mondhygiënist kunt krijgen. Nevin zal er blij van worden. Bedankt voor...

10 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nevin is van nature een imposante persoon, haar uitstraling speelt hierin een grote rol. Ze is energiek en vrolijk ingesteld waardoor ik mij heel toegankelijk en vertrouwt voel. Dit zorgt ervoor dat...

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Bedankt voor de tijd en moeite die u heeft genomen om uw waardering voor Nevin te uiten. Dat stellen we erg op prijs. Heel erg...

• 8.5

9 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben voor het eerst vandaag naar mondhygiëniste Nevis geweest. Ik was ts laat en werd desondanks heel netjes ontvangen. Ze nsm de tijd voor me en legde heel duidelijk uit wat ik beter kon doen om...

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wauw, wat een mooie waardering voor Nevin! We geven dit compliment aan haar door. Bedankt, namens het team van Mondzorg024

8 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede behandeling gehad. Nevin legt de instructies duidelijk uit en zegt waar het opstaat. Ze is een super mondhygiëniste!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Bedankt voor deze prachtige waardering voor Nevin. We geven het aan haar door. Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

28 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nevin Kenger was zorgzaam ,betrokken ,vol aandacht en zeer vriendelijk.

Bedankt voor deze prachtige waardering! Team Mondzorg024

17 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Nevin is helemaal top - ik was al meer dan een jaar niet meer geweest & ze heeft bijzonder grondig mijn gebit schoongemaakt. Twee afspraken geweest, beide waren heel erg plezierig, het resultaat is...

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wat een ontzettend mooi compliment voor onze Nevin. Bedankt voor het achterlaten van deze waardering. Met vriendelijke groet,...

2 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Bij een probleem zoekt ze naar een oplossing. Is erg gepassioneerd in haar werk.

11 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

İk ben een paar keer bij Mevrouw Kenger geweest en mijn gebit is erg opgeknapt. Goede begeleiding en professioneel hoe ze te werk gaat.. petje af en een dikke 10!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Bedankt voor deze prachtige waardering voor Nevin. Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

6 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met de zorg en aandacht

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Dat vinden wij heel erg fijn om te horen! Bedankt voor deze waardering, namens Nevin en de rest van het team van Mondzorg024

• 9.0

24 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super mondhygiëniste. Zéér bekwaam, recht voor z’n raap en altijd ‘n gezellig praatje.

1 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Warme persoonlijkheid, geïnteresseerd, geeft bruikbare tips; erg tevreden!

Bedankt voor deze mooie waardering. Met vriendelijke groet, team Mondzorg024

21 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super lief, luisteren naar je, denkt mee en geeft een goede advies

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Lindenholt - Nijmegen

Bedankt voor deze mooie waardering! Hartelijke groet, namens het hele team van Mondzorg024