Mondhygiënist Kenger, N.

Mondhygiënist

Waardering over Kenger, N., Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen op 9 juli 2020

Gebitsaandoeningen

Ik ben voor het eerst vandaag naar mondhygiëniste Nevis geweest. Ik was ts laat en werd desondanks heel netjes ontvangen. Ze nsm de tijd voor me en legde heel duidelijk uit wat ik beter kon doen om mijn tanden te verzorgen. Ze gaf bijvoorbeeld uitkog over het elektrisch tandenpoetsen en het gebruik van raggertjes. Ze riep ook nog even den tandarts erbij voor een consult over een vulling van mij. Superfijn! Ik ben heel tevreden en kom zeker terug!

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Mondzorg024 Hengstdal - Nijmegen

Wauw, wat een mooie waardering voor Nevin! We geven dit compliment aan haar door. Bedankt, namens het team van Mondzorg024

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kenger, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.