Mondhygiënist Lê-Lam, R.

Mondhygiënist

Er zijn 48 waarderingen Waarderen

Waardering over Lê-Lam, R., Mondhygiënistenpraktijk Mondhygiënepraktijk Ricky Lê - Hoofddorp op 14 mei 2022

Gebitsaandoeningen

Heel blij met de behandelingen. Sinds vorig jaar bij mevr. Le en kom er iedere 3 maanden. Het advies van de herbeoordeling iedere 3 maanden netjes opgevolgd geeft mij goed gevoel omdat mijn parodontitis eindelijk verbeterd. Vroeger kwam ik bij meedere mondhygiënisten tegelijk. Hierdoor werd het ontzettend moeilijk om alle adviezen goed uit te voeren en was het te verwarrend. Voor mijn gebit schoot het ook niks op en voor de parodontitis al helemaal niet. Maar gelukkig gaat het nu echt heel erg goed!

Reactie van/namens Mondhygiënepraktijk Ricky Lê - Hoofddorp

Blij dat mijn adviezen tbv de herbeoordelingstermijn zo goed opgevolgd worden en dat het hierdoor zoveel verbetering geeft Hier word ik heel blij van ;)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lê-Lam, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.