Mondhygiënist Wyrtki, D.S.

Mondhygiënist

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

7 resultaten voor je selectie:

15 mei 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Controle en schoonmaken.De werkwijze en het schoonmaken van mijn tanden is op een rustige en zeer deskundige manier gebeurd. Ik ben dan ook super tevreden met het resultaat.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dentilia centrum voor mondgezondheid - Venray

Bedankt voor deze mooie waardering! Heel fijn om te horen.

26 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling mondhygiëniste

Dat is een TOP waardering, bedankt hiervoor!

19 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jessica heeft me erg fijn en behandeld. Geen pijn en uiterst bekwaam!! Een aanrader voor iedereen om naar deze praktijk te gaan. Hier werken allemaal vriendelijke dames!!

Wat een mooi compliment! Bedankt hiervoor.

23 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De werkwijze gebeurt naar volle tevredenheid, netjes beleefd en aandacht voor de patiënt. Enig puntje van kritiek is de manier waarop het mondvocht afgevoerd wordt. Het liep in mijn nek of achter in...

Bedankt voor uw positieve beoordeling en aandachtspuntje! Hier gaan wij mee aan de slag.

23 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima en vakkundig geholpen.

Hartelijk dank voor uw reactie, fijn om te lezen.
8.7

22 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De eerste praktijk in jaren waar ik zonder buikpijn heen ga en niet af zeg! Toppie.

Dat vinden wij heel fijn om te horen, bedankt voor uw beoordeling!
8.2

20 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Jessica werkt nauwgezet, is vriendelijk en geeft voldoende informatie.Het enige verbeterpuntje dat ik kon registreren was de afvoer van (mond)vocht.

Hartelijk dank voor uw reactie en aandachtspuntje!

Filters

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 7 waarderingen.