Neurochirurg Abu Saris, M.

Neurochirurg

Waardering over Abu Saris, M., Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 29 oktober 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Deze neurochirug heeft mij onnodig een half jaar extra laten wachten. Hij beloofde dat ik geen pijn zou hebben in die 6 maanden. Uiteindelijk heb ik veel pijn gehad ondanks de pijnpoli. Toen ik voor de operatie aan de beurt was bleek de chirurg twee maanden uitgeschakeld te zijn. Geen backup, geen indicatie nieuwe datum. Ik was na een jaar heftige pijn de wanhoop nabij. Inmiddels een ander ziekenhuis gevonden die mij wel snel hielpen. Echter heb ik nu onnodig veel zenuwpijn rechts. Tijdens de zes (zoals beloofd pijnloos zou zijn) is de zenuw juist over geirriteerd. Uiterst ontevreden!

Reactie van/namens Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten

Geachte heer/mevrouw, wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We gaan graag met u in gesprek over deze ervaring. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen op onze site, www.nijsmellinghe.nl/klacht of een e-mail sturen naar klachten@nijsmellinghe.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Abu Saris, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.