Neurochirurg Ardon, H.

Neurochirurg

Waardering over Ardon, H., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Stenose

Ik ben 2 oktober 2019 in het JBZ ziekenhuis te `s Hertogenbosch door dr. Ardon samen met Dr. Bennink geopereerd aan een Stenose, een vernauwing in het ruggemerg kanaal. Vanaf het eerste bezoek aan deze arts was hij heel open in zijn uitleg en de risico`s van de ingreep. Hij luisterde met aandacht en nam gewoon alle tijd. De operatie is grandioos geslaagd. Ik kan weer verder lopen dan 300 meter zonder last en krachtverlies in mijn been. Ook kan ik weer langer dan 5 minuten stilstaan zonder dezelfde klachten. Ik ben hem heel dankbaar ook voor het feit dat hij geloof in mij had, dat motiveerde mij om na de operatie goed te revalideren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ardon, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.