Neurochirurg Balvers, R.K.

Neurochirurg

Waardering over Balvers, R.K., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 9 augustus 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Stenose

Bij het eerste bezoek/gesprek met dr Balvers is mij duidelijk verteld wat er ging gebeuren en wat de operatie inhield bij de uitleg van de MRI beelden. Op de dag van de operatie ben ik op de hoogte gebracht door het verplegend personeel en de arts. Bij de voorbereiding van de operatie werd er een infuus aangelegd en na medicatie naar de operatiekamer gebracht. Hier werd door dr Balvers een checklist doorgenomen en alles gecontroleerd of alle gegevens klopten. Na op de operatietafel overgestapt te zijn en ik onder narcose gebracht werd en 2 uur later wakker werd gemaakt en een lekker ijsje kreeg. Ik kan deze kliniek en arts zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Balvers, R.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.