Waardering over Bouma, G.J., Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 19 juni 2016

5.2
  • Neurologische aandoeningen
  • Neurochirurgie

Ik heb dr Bouma ervaren als een vriendelijke man, tot je een vraag stelt waarvan hij vindt dat het onzin is? Zolang je blij bent met hem is hij blij met jou. Ben je kritisch dan blijkt dat niet toegestaan voor leken. Ik heb niet duidelijk kunnen maken dat ik belangstelling heb voor wat er te gebeuren stond en dat ik niet als ja-nee knikker geboren ben. Na 1 dag naar huis, terwijl er in je nekwervels gebeiteld en gezaagd is. Problemen met de medicatie toen ik thuis kwam (eigenlijk in het ziekenhuis al). Als er iets is mag je altijd bellen. Helaas, de afdeling was dicht. Het was Kerst. Ik heb iemand van een andere afdeling aan de telefoon gekregen die geen idee had. Dus maar even aangekeken en later zijn door de huisarts de medicijnen aangepast. Daarna stopte gelukkig mijn vele toiletbezoek en werd gelukkig ook de pijn minder. Mijn klachten van voor de operatie zijn niet weg.. is ook niet beloofd. Ik heb er wel een paar klachten bij gekregen waarvan ik hoopte dat deze minder zouden worden, maar nu, een half jaar later lijkt het tegenovergestelde het geval te zijn. Ik ga niet meer terug naar dr Bouma. Verder zijn er in het aanlooptraject allerlei afspraken verzet. Operatie daags voor de geplande dag een week naar achter geschoven. Nee, geen ziekenhuis waarnaar ik terug zou gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouma, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.