Neurochirurg Bouwknegt, W.R.

Neurochirurg

Geslacht
Man
Er zijn 26 waarderingen Waarderen

Waardering over Bouwknegt, W.R., Overige kliniek Medische Kliniek Velsen - Velsen-Noord op 21 december 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Na een jaar sukkelen in de reguliere zorg (NWziekenhuis) en na de eindconclusie "leer maar leven met pijn" een second opinion aangevraagd bij Medische Kliniek Velsen. Na een bliksemsnelle MRI binnen een week een gesprek met neurochirurg Wim Bouwkneght. Voor het eerst werd er serieus naar mijn klachten geluisterd. Na aanhoren van mijn klachten en na beoordeling van de MRI scan liet Bauwknegt mij meekijken wat zijn bevindingen waren en stelde hij een behandelplan voor, waar ik mij in kon vinden. Vier weken later werd ik geopereerd en de pijnklachten waren verdwenen. Na een jaar kromlopen van de pijn liep ik uiteindelijk met een rollator om toch nog enige afstand te kunnen overbruggen. En nu sta ik weer rechtop en loop ik probleemloos 1,5 km ZONDER PIJN. Chapeau! MKV en in het bijzonder dr. Bouwknegt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwknegt, W.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.