Waardering over Buis, D.R., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 23 november 2018

9.9
  • Rughernia
  • Neurochirurgie

Op maandag 19 november 2018 geopereerd door neurochirurg Dr. D. Buis in het ziekenhuis Tergooi in Blaricum.Wat een vak man! Tijdens de ‘intake’ begin november het behandelplan uitgelegd gekregen van Dr. Buis.Het enthousiasme en de uitleg over de rugoperatie / hernia operatie van deze man gaf mij heel veel vertrouwen. Binnen 2 weken ook daadwerkelijk geopereerd door Dr. Buis en zijn team. Die verschrikkelijke zenuw pijn is weg! De na-pijn is even vervelend (stijfheid in de rug) maar de pijnmedicatie verzacht veel. Op tijd de pillen in nemen dus en blijven bewegen; lopen, zitten, liggen....De weg naar de operatie: Prima opgevangen. Het is natuurlijk spannend wanneer je de operatiekamer wordt binnen gereden. Ik was lichtelijk gespannen maar het team nam dat al snel weg. (Remko hoe zat het ook alweer met je oor operatie?) Een kleine check up en voor je het in de gaten hebt is de operatie uitgevoerd en lig je je ‘roes’ uit te slapen op de recovery afdeling.Nogmaals dank aan Dr. Buis en zijn team maar ook aan het verplegend personeel van B26 van het Tergooi ziekenhuis Blaricum voor de goede zorgen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi - Hilversum

Fijn om te horen dat u van tevoren goed geïnformeerd bent over de operatie en dat Dr. Buis u zoveel vertrouwen gaf. We geven uw complimenten door aan hem, zijn team en het verplegend personeel. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. ^EZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buis, D.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.