Neurochirurg Burhani, B.

Neurochirurg

Geslacht
Man
Er zijn 19 waarderingen Waarderen

Waardering over Burhani, B., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 23 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Neurochirurgie

Ik ben op zondag 15 september met spoed geopereerd aan een tumor op de hypofyse. Grandioos dat dr. Burhani en zijn team zich op zondag beschikbaar stelden. Ik heb alleen maar lof voor de goede behandeling: ben via de neus geopereerd (er is een gaatje in het hersenvlies gemaakt). Na de operatie heeft dr. Burhani mij nauwkeurig uitgelegd hoe de operatie is verlopen. Het gezichtsveld dat voor de operatie minimaal was (ook het ooglid hing naar beneden) is weer helemaal goed gekomen. Ik ben dr. Burhani en zijn team zeer dankbaar voor het behaalde resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Burhani, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.