Neurochirurg Burhani, B.

Neurochirurg

Geslacht
Man
Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Burhani, B., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 15 maart 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Goedaardige tumor

Specialisme

Neurochirurgie

Via het MMC Veldhoven ben ik in november 2021 doorverwezen naar dr. Burhani vanwege een tumor in het ruggenmergvlies. Op 28 feb 2022 ben ik geopereerd door dr Burhani in het ETZ. Door deze tumor had ik erg veel pijn in linker been/heup. Dr Burhani heeft de tumor volledig kunnen verwijderen. De operatie is uitstekend verlopen. Dr Burhani is een ontzettend fijne neurochirurg die heel goed naar de patiënt luistert en ook duidelijk is. Geen vraag is voor hem teveel. Ook het verplegend personeel van Neurochirurgie verdient alle lof ondanks de drukte en het hoge ziekteverzuim (inhaal operaties, corona).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Burhani, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.