Waardering over Daemen, M.A.R.C., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Arnhem (voorheen Medinova) - Arnhem op 11 september 2019

2.0
  • Enkelbandletsel

Vooropgesteld een aardige rustige man. Zijn collega, een orthopeed, was mijn behandelend arts en door hem was ik voor een hernia operatie verwezen naar dr. Daemen. Ondanks, dat ik hem uitlegde dat ik 'slechts' een sportblessure aan mijn enkel had en nog nooit last van mijn rug had gehad (ik ben danspedagoge dus ken mijn lichaam goed, bovendien 65 jaar en is last van een hernia krijgen uitzonderlijk) hield hij zich onomstotelijk vast aan 'de opdracht'. Ik werd niet serieus genomen en er was geen ruimte voor een nieuwe kijk op de klacht. Hij heeft mij geopereerd zonder resultaat voor mijn enkelblessure. De revalidatie na een hernia operatie kon ik niet doen omdat ik niet op de enkel kon staan en belandde in een rolstoel. Er was geen nazorg en heb nooit meer iets vernomen. Hij was daarna onbereikbaar voor artsen en fysiotherapeuten. Sindsdien heb ik n.b. rugklachten.

Bent u of werkt u voor Daemen, M.A.R.C.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.