Waardering over Depauw, P.R.A.M., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 22 november 2012

Wat een fijne man. Professioneel, kundig, open, benaderbaar, humoristisch, betrouwbaar .... ik ben erg blij om Depauw als specialist te hebben gehad voor mijn hernia operatie (2de in 15 jaar tijd op niveau L4L5). En als er problemen zijn achteraf (onder mijn wond was wat bloed opgehoopt) dan helpt hij je meteen, als dat kan, en verlaat je weer met een gerust hart het ziekenhuis. Ben trouwens wel door hem behandeld en geopereerd in het Amphia ziekenhuis in Breda, locatie Molengracht (unit 8, Neurologie). En dat was ook helemaal fantastisch qua zorg. De waardering hierboven voor Medewerkers en Accommodatie is dan ook op hen gebaseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Depauw, P.R.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.