Waardering over Dijk, J.M.C. van, Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 24 november 2018

9.4
  • Neurochirurgie

9 nov 2018 ben ik geopereerd door dr v Dijk aan HFS (hemi facialis spasme) Hele aardige, vriendelijke arts, legt alles heel goed uit, ook de eventuele complicaties.De Janetta operatie is bij mij uitgevoerd, omdat ik al ruim 3 jaar last had van trillingen rond mijn oog en trekkingen links bij mijn mond, het nam geleidelijk aan toe.Voor de operatie met botox behandeld, werkte niet afdoende, daarom voor operatie gekozen, mede door de positieve reviews op de site, dit heeft me wel over de streep geholpen.Vond het erg spannend, het is tenslotte wel aan je gezicht. Direct na de operatie geen trillingen meer, geen complicaties, voel me herboren, blij dat ik me heb laten opereren! Dr v Dijk en team hartelijk dank, echt super.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijk, J.M.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.