Waardering over Driesse, M.J., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 23 mei 2017

5.2
  • Nekhernia
  • Neurochirurgie

Dhr. Driesse was tijdens het consult kort van stof. Vertelde wat er gedaan ging worden. Na thuiskomst heb ik het ontvangen formulier doorgelezen en had en vraag. Hierop zou dhr. Driesse terugbellen. Hij kreeg geen gehoor. Toen ik later die dag contact zocht was het antwoord aan een assistente.,"tijdens het consult is alles besproken, hij ging akkoord". Jammer.  Dit zou niet mogen gebeuren.

Reactie van/namens Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling. Ik ga uw cijfers en toelichting intern doorsturen. Mocht u nog nader contact met ons willen opnemen kunt u ons Patienten Service Centrum benaderen via patientenservicecentrum@mst.nl of 053-4872045.

Hartelijke groet,

Robin Kwakman (Medisch Spectrum Twente)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Driesse, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.