Neurochirurg Foumani, M.

Samenwerking

Dwarslaesie

Specialisme

Neurochirurgie

Werd op een zondagavond laat via Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn verwezen naar Isala i.v.m. een acute dwarslaesie in wording. Bij aankomst in Zwolle werd ik onmiddellijk door Dr. Foumani geopereerd, alhoewel de vooruitzichten op nuttige effecten gering waren. De operatie was technisch succesvol. Het zeer doortastend optreden heeft ertoe geleid dat ik de schade aan het ruggenmerg beperkt was. De opgestarte fysiotherapie was zeer effectief. Het is vandaag zes maanden geleden en ik kan zonder hulpmiddelen boodschappen doen en heb gisteren met rollator mijn eerste boswandeling kunnen maken. Ik realiseer me vrijwel dagelijks dat zonder het onmiddellijk ingrijpen van Dr. Foumani ik de rest van mijn leven in de rolstoel had gezeten. Mijn dank is dan ook zeer groot aan Dr. Foumani, de fysiotherapeuten en de uitstekende, aandachtsvolle verpleging van de afdeling neurochirurgie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Foumani, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.