Waardering over Groen, R.J.M., Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 31 juli 2012

7.2

De feitelijke bekwaamheden van prof. dr. Groen zijn door mij als patient onmogelijk te beoordelen. Maar gedurende mijn behandeling heb ik altijd het volste vertrouwen in prof.dr. Groen gehad. Wel had ik soms het gevoel dat professor reeds in hogere sferen verkeerde waardoor het contact met de dagelijkse realiteit verloren ging. Het typische voorbeeld van een wetenschapper die nieuwe behandelingen verkent en ver vooruit loopt. Hierdoor was de communicatie, naar mijn mening, wel eens wat onbevredigend en onvolledig. Niettemin, de professor is een zeer sympatieke geneesheer en ik kan hem van harte aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groen, R.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.