Neurochirurg Harhangi, B.S.

Neurochirurg

Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 9 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

De ontvangst, uitleg, begeleiding van verpleegster in het begin bijzonder goed, kundig en aardig. Bij ontslag was dit minder goed. Ik moest 3 kwartier wachten op een verpleegkundige om de infuus naald van mijn hand uit te trekken. 2 keer gebeld en iedere keer kreeg ik te horen dat andere collega zou langs komen. Ik hoorde ze in de gang te kletsen en lachen maar duurde 3 kwartier tot ik van die naald verlos werd. Dit heeft me enorm geïrriteerd.

Reactie van/namens Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw feedback. Aangezien kwaliteit voor ons erg belangrijk is, zouden wij graag met u in contact komen om uw ervaringen met ons te bespreken. Wilt u zo vriendelijk zijn een mail te sturen naar onze klachtenfunctionaris a.stinis@parkmc.nl

Bijvoorbaat dank, met vriendelijke groet team Park Medisch Centrum

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.