Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 26 februari 2021

8.4
  • Rughernia

Door Harhangi heeft mij met een PTED operatie verlost van de helse zenuwpijn veroorzaakt door een hernia. ‘s Ochtends ging ik onder de morfine strompelend de kliniek in. Verpleegkundigen voorspelden al dat ik ‘s middags heel anders zou kijken. Dat kon ik echt niet geloven. Maar na een uur of 6 liep ik lachend zelf de trap af naar beneden zonder pijn! Met tranen van geluk over mn wangen. Kon het niet geloven. Het is nu 6 weken later en ik heb geen enkele terugval gehad. Alle pijn is weggebleven en vanaf dag 1 kon ik eigenlijk alles weer. Toen ik zelf dit soort reacties las, kon ik het niet geloven. Maar ik heb het nu zelf ervaren. Misschien is het geluk hebben maar ik ben dr.Harhangi en de nieuwe PTED techniek eeuwig dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.