Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 4 juni 2020

9.4
  • Stenose

Dr Harhangi heeft mij in het verleden van een hernia afgeholpen. wilde nu ( zelfs in corona tijd) graag weer in de park kliniek en zelfde dokter. alles liep op rolletjes. Mandy heeft mijn overdag prima ter zijde gestaan, efficiënt , in de loop van de middag( 9,30 uur geholpen) waren de ontslag papieren al klaar met recepten, pleisters e.d al klaar. Harhangi kwam langs. dat alles goed was gegaan, hoe het nu met mij ging. Fysio Stefan kwam langs met uitleg. kwam de volgende ochtend nogmaals. Coby had van 19.00 -19.00 uur diens,. vol lof over de sfeer, hoe ik door het personeel geholpen en benadert ben. De volgende dag ,zonder stress nog een wandeling door de gang met Stefan, ging prima. en alles lag klaar dat gaf aan hoe relax en gesmeerd het ook kan gaan. i.p.v in een ziekenhuis, daar duurt het uren. nu was het, wel thuis, rustig gaan, de zes weken die er voor staan daar ook voor gebruiken. Als ik ooit weer iets zou mankeren, dan weet ik het wel. geef dit ook graag door. Dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.