Neurochirurg Harhangi, B.S.

Neurochirurg

Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 29 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Ik ben op 24 september 2021 door dr. B.S. Harhangi geopereerd aan mijn hernia in de onderrug (L5/S1). Voorafgaand aan de operatie had ik al veel gelezen over de PTED behandeling en deze sprak mij om verschillende redenen erg aan. Dr. Harhangi is gespecialiseerd in deze behandelmethode, gaf goed aan wat de voor- en nadelen zijn en is ook duidelijk over de te verwachten resultaten. De operatie, onder plaatselijke verdoving, duurde ongeveer een uur en viel mij reuze mee; ik heb er weinig van gemerkt. Na zo'n vier uur stond ik naast mijn bed en begon begeleid door een fysiotherapeut te lopen. Nog een uur later mocht ik naar huis. Nu twee maanden later is de oorspronkelijke uitstralingspijn en pijn in de onderrug met zo'n 80% afgenomen en volgens de neurochirurg en mijn fysiotherapeut is het te verwachten dat de pijnklachten de komende weken verder afnemen. Ik ga voor 100%. Ik ben dr. Harhangi en het team van PMC erg dankbaar voor de adequate behandeling en goed zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.