Neurochirurg Harhangi, B.S.

Neurochirurg

Waardering over Harhangi, B.S., Centrum voor orthopedie en beweging Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 10 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Na een vervelende tijd van 1,5 jaar tobben en van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik op 23 september 2022 bij Dr. Harhangi terecht gekomen, die beoordeelde de MRI beelden en was een luisterend oor voor mijn klachten die ik had. Op de MRI beelden was geen duidelijke grote hernia te zien (zoals er al meerdere hadden gezegd), maar wel een scheurtje en vertelde mij dat mijn langdurige klachten daar wel eens vandaan zouden kunnen komen en stelde dan ook voor op basis van mijn verhaal en de klachten die ik ervaarde, een kijkoperatie uit te voeren en indien nodig actie ondernemen, dit laatste was dan ook het geval, na de operatie kwam Dr. Harhangi vertellen dat het succes vol was verlopen en dat hij een hernia van 4cm had verwijderd die best aardig lekte. Dus al met al ben ik super blij dat ik iemand gevonden had die mij op 28 oktober 2022 van mijn pijn klachten af heeft geholpen, het gevoel dat ik na de operatie had is onbeschrijfelijk. Heel veel dank Dr. Harhangi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.