Neurochirurg Harhangi, B.S.

Neurochirurg

Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 21 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Niets dan lof voor dr. Harhangi. Hij heeft me heel duidelijk uitgelegd wat de ingreep i(hernia operatie met PTED techniek) inhoudt en wat eventuele risico's waren. Ook reageerde hij snel op aanvullende vragen die ik per e-mail had gesteld. Het personeel in het Park Medisch Centrum was fantastisch, vanaf de receptie tot de voor- en de nazorg. De ingreep was pijnloos en snel en na een paar uur kon ik al weer naar huis. Tot op heden geen last meer van de hernia, net weer begonnen met wat uren werk en met goede vooruitzichten begonnen aan het herstel met fysiotherapie. Ik heb mijn leven weer terug!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.