Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Parkkliniek en Park Medisch Centrum - Rotterdam op 15 november 2016

9.8
  • Rughernia

Vanaf het eerste contact-moment met de receptie van Park Kliniek Rotterdam tot aan nu (10 uur na mijn hernia operatie door neurochirurg Harhangi, heb ik alleen maar te maken gehad met uiterst vriendelijke, behulpzame, betrokken en vakbekwame mensen, ongeacht van welke afdeling. Ik ben heel erg blij met neurochirurg Harhangi en zijn team na mijn operatie. Voor het eerst sinds 6 januari 2015 is mijn zenuwpijn in mijn linkerbeen verdwenen. (4 operaties, waarvan alleen nr 4 door Dr Harhangi) Los van het oplossen van mijn zeer extreme zenuwpijn in mijn linker been, hebben bovengenoemde positieve ervaringen een grote bijdrage geleverd aan een zo plezierig mogelijk verblijf, voor en na een (succesvolle) operatie!Inmiddels (11 uur na mijn operatie) heb ik ook alle informatie reeds ontvangen voor een goed herstel thuis.De nazorg als ik weer thuis ben, kan ik 11 uur na mijn operatie nog niet helemaal volledig beoordelen, maar ongetwijfeld zal dat na mijn controle afspraak bij Dr Harhangi ook een score van 10 opleveren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.