Neurochirurg Harhangi, B.S.

Neurochirurg

Waardering over Harhangi, B.S., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 30 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Zeer tevreden over Park Medisch Centrum algemeen en dr. Harangi in het bijzonder. Ik heb in november 2020 een acute hernia opgelopen. Veel last van uitstraling naar been toen. Wilde gaan voor natuurlijk herstel maar klachten bleven terugkomen en verergeren. Ik wilde persé niet met de oude techniek aan deze hernia geopereerd worden en had me dus terdege georiënteerd op de PTED techniek. Zowel in Duitsland alsook een privé kliniek in het noorden van Nederland. Uiteindelijk via een tip van mij neurochirurg in Utrecht bij dr Harangi uitgekomen in het park medisch centrum. Laat ik allereerst zeggen dat de opvang en bejegening van ook het ondersteunende personeel helemaal top is: als ze beloven terug te bellen doen ze dat ook (wat elders vaak niet het geval is). Zeer vriendelijke en duidelijke bejegening, zowel telefonisch alsook door verplegend personeel op de dag zelf. De operatie zelf ging goed. Meteen was de uitstraling in rechterbeen bijna geheel verdwenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harhangi, B.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.