Waardering over Kho, K.H., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 2 oktober 2018

• Neurochirurgie

Afgelopen week door dr Kho geopereerd. Er is een cyste uit de onderrug verwijderd.Ben heel erg tevreden! Gaf een goede uitleg voor de OK.Ik zou eerst door een andere neurochirurg geopereerd worden. Dr Kho legde op de OK nog een keer wat hij precies ging doen. Stond open voor vragen van mijn kant.Na de OK was hij al snel op de afdeling om te zien hoe het ging. Ik ben erg tevreden. Geen pijn meer. Dr Kho is een deskundige,lieve man,met aandacht voor de patient.Het hele verblijf in MST is prima bevallen. Lieve,deskundige mensen aan m'n bed,waaronder een paar oud-collega's. Erg leuk om ze weer te zien.

Reactie van/namens Jonne Broekhuis (afdeling communicatie MST)

Hallo,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u geen pijn meer heeft en dat alles goed bevallen is. Ik ga uw cijfers en toelichting intern doorsturen.

Met vriendelijke groet,

Jonne Broekhuis
Medisch Spectrum Twente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kho, K.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.