Neurochirurg Lamers, E.C.

Neurochirurg

Waardering over Lamers, E.C., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 10 oktober 2017

Nekhernia

Specialisme

Neurochirurgie

Op 10-10-2016 geopereerd door dr.Lamers en haar team. Ik heb alleen maar lof over haar. Vanaf de intake tot de nacontrole, wat een geweldige en kundig specialist en een fantastisch mens. No nonsens, eerlijk en recht door zee. Ik heb een minder totaalcijfer gegeven omdat sommige medewerkers van de poli neurochirurgie wel wat meer emphatie en inlevingsvermogen kunnen hebben. Ik was, wegens een file op de snelweg, letterlijk 5 min. te laat voor de voorlichtingsbijeenkomst en had in de file nog gebeld, laten weten dat ik misschien ietsjes later zou zijn. Aangekomen werd mij glashard de toegang tot de bijeenkomst geweigerd en ik moest daarvoor een nieuwe afspraak maken. Erg patiëntonvriendelijk. Na de operatie, ik was als eerste, werden er voordat ik naar de afdeling werd gereden controles verricht (wat normaal is) echter toen de avonddienst het over nam (je moet een nachtje blijven) heb ik toch maar eens gevraagd of er niet een keer m’n bloeddruk gemeten moest worden of dat m’n drain er eindelijk uit mocht en of ik aub de door mij om 15.00 uur s’middags al gevraagde pijnstilling eindelijk mocht hebben. Maar over dr. Lamers alleen maar lof en ik kan iedereen haar aanraden. Top specialist!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lamers, E.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.